כל מה שצריך לדעת על מחיקת חובות

תוכן עניינים

מחיקת חובות היא פתרון להפטרת חובות לאנשים שמתקשים עם החובות שלהם. תהליך מחיקת החוב כרוך בהגשת החייב לפשיטת רגל ואז הנושים מסכימים להסתפק בפחות ממה שמגיע להם.
ניתן להשתמש בביטול חובות באחת משתי דרכים:

1) זה יכול לשמש כפתרון עצמאי, שבו החייב מגיש בקשה לפשיטת רגל ואז הנושים מסכימים להסתפק בפחות ממה שמגיע להם.
2) זה יכול לשמש כחלק מפתרון אחר להפטרת חובות, כגון פשיטת רגל יחידה או משותפת של פרק 7.

התרחיש הראשון נקרא "cramdown" והוא חל רק אם לאדם יש נכסים מובטחים ששווים יותר מהחובות הלא מובטחים שלו.

מהי מחיקת חובות?

מחיקת חובות היא הליך משפטי שניתן לבצע על ידי עורך דין. תיק מחיקת חובות הינו תהליך בו החייב יכול לבטל חובות בעזרת עורך דין.
מחיקת חובות אינה הליך קל לביצוע. זה דורש מהחייב זמן, סבלנות ומאמץ. זה גם לא זול שכן עולה כסף לשכור עורך דין ולשלם עבור השירותים שלהם כמו גם אגרות בית המשפט.
תיק מחיקת חוב יכול להיעשות על ידי הגשת בקשה לפשיטת רגל או על ידי הגשת הסכם הסדר חובות (DSA). האחרון בדרך כלל לוקח פחות זמן מפשיטת רגל אבל יש לו סיכונים גבוהים יותר ואינו מספק הגנה מפני עיקול (תהליך של תפיסת רכוש או שכר).

בארצות הברית, מחיקת חובות היא מונח משפטי המתייחס לסילוק חובותיו של אדם, כולם או חלקם. הפטר יכול להינתן בצו בית משפט או מכוח החוק.
פעמים רבות מבקשים מחיקת חובות על מנת לסייע לאנשים הנאבקים בחובות מופרזים.
התהליך יכול להיות מבלבל, ולכן מאמר זה יכסה את כל מה שאתה צריך לדעת על מחיקת חובות, כולל איך זה עובד וכיצד לבצע אותו.

מול אילו גורמים תתנהל בתהליך?

כאשר אתם מוצאים את עצמכם במצב בו אינכם מצליחים להחזיר את חובותיכם, מחיקת חובות היא אופציה. מחיקת חוב יכול להינתן על ידי בית משפט או על ידי הנושה עצמו.
עורך דין יכול לסייע לכם בתהליך מחיקת החוב. עורך דין יוכל לייעץ כיצד להתנהל ובאילו צעדים יש לנקוט. הם גם יוכלו לנהל משא ומתן בשמך עם הנושים, מה שעלול להביא לביטול חלק מהחוב שלך או את כולו.

מחיקת חובות היא לא משהו שאתה יכול לעשות בעצמך. אתה צריך לשכור עורך דין שיעשה זאת עבורך.
מחיקת חובות היא תהליך של סילוק חובות, לרוב באמצעות הליכים משפטיים. ניתן להשיגו בצו מבית משפט או בהסכם עם הנושה. הסיבה השכיחה ביותר למחיקת חוב היא פשיטת רגל, אך ישנן סיבות נוספות כמו חדלות פירעון ומוות של החייב.
תהליך מחיקת החוב יכול להימשך שנים, אבל זה יהיה שווה את זה בסופו של דבר כי סוף סוף תקבלו פינוי חובות ויהיה לכם יותר כסף להוציא על דברים שחשובים לכם כמו המשפחה או הבריאות שלכם.

מחיקת חובות היא הליך משפטי שבו כל או חלק מהחובות שלך מבוטלים על ידי בית המשפט. זוהי דרך טובה להיפטר מחובות שאינך יכול לשלם בסכום חד פעמי.
מחיקת חובות היא תהליך לא פשוט ויש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שמגישים בקשה אליו. חשוב להתייעץ עם עורך דין ולוודא שיש לך מספיק הכנסה.
ביטול חובות אינו זמין בכל מדינה, אך ישנן מדינות שבהן קל יותר מאחרות לעשות זאת. לדוגמה, אם אתה גר בארה"ב, יהיה לך הרבה יותר קל לקבל מחיקת חוב מאשר אם אתה גר ביפן או דרום קוריאה.

לעוד מידע על מחיקת חובות ניתן לקרוא בקישור המצורף.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב skype
שיתוף ב whatsapp
פוסטים קשורים