מה זה אמזון?

תוכן עניינים

מה היא אמזון?

אמזון היא חברת טכנולוגיה רב לאומית אמריקאית שנוסדה בשנת 1994 על ידי ג'ף בזוס. ראוי להזכיר שאמזון גדלה להיות הקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם ואחת החברות הכי שוות בעולם.
אמזון היא חברת מחשוב קמעונאית ומחשוב ענן גדולה המציעה מגוון מוצרים ושירותים, כולל ספרים, סרטים, מוזיקה, אלקטרוניקה ורהיטים.
הלוגו של אמזון הוא שלט דמוי חץ עם פרצוף סמיילי בקצהו.

החברה מוכרת מגוון רחב של מוצרים, לרבות ספרים, מוזיקה וסרטים. אמזון מספקת גם שירותי אינטרנט, כמו מחשוב ענן והזרמת תוכן ללקוחותיה.
אמזון היא הקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם עם למעלה מ-300 מיליון חשבונות לקוחות פעילים ברחבי העולם. היא גיוונה את היצע המוצרים שלה כדי לכלול ביגוד, אלקטרוניקה ומוצרי צריכה אחרים מלבד ספרים ומוזיקה.
אמזון ספגה ביקורת על כך שלא שילמה את חלקה ההוגן במס הכנסה, ניצלה עובדים בשכר נמוך ועל כך שלא הבטיחה תנאי עבודה בטוחים לאותם עובדים שחוזמים על חוזים זמניים.

איך הכול התחיל?

אמזון היא חברה שהחלה את דרכה כחנות ספרים מקוונת. כעת היא גדלה והפכה לקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם. אמזון מציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים דרך אתרי האינטרנט הקמעונאיים השונים שלה כגון Amazon.com, Amazon.co.uk, Amazon.de, וכן הלאה.
מה שהתחיל כחנות ספרים מקוונת הפך כעת לקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם עם מספר הולך וגדל של מוצרים ושירותים הזמינים לרכישה מאתרי הקמעונאות השונים שלה.

אמזון היא חברת מסחר אלקטרוני ומחשוב ענן אמריקאית עם מטה בסיאטל, וושינגטון. זהו הקמעונאי המקוון הגדול בעולם לפי סך המכירות ושווי השוק.
אמזון נוסדה על ידי ג'ף בזוס ב-5 ביולי 1994, והחלה בתחילה כחנות ספרים מקוונת. מאוחר יותר החברה גיוונה למכירת תקליטורי DVD, תקליטורים, הורדות/סטרימינג של וידאו, הורדות/סטרימינג של MP3, תוכנה כשירות (SaaS), משחקי וידאו, ביגוד, רהיטים, מוצרי מזון. אמזון מייצרת גם מוצרי אלקטרוניקה – בעיקר קוראי קינדל אלקטרוניים וטאבלטים של Fire – והיא הספקית הגדולה בעולם של שירותי תשתית ענן (IaaS).
החברה גם יצרה את Amazon Web Services (AWS), המספקת שירותי תשתית IT לעסקים בצורה של שירותי אינטרנט. אלה כוללים כוח מחשוב, אחסון מסדי נתונים ואספקת תוכן. ההכנסות של AWS לשנת 2018 היו 25.6 מיליארד דולר

אמזון היא חברה רב לאומית אמריקאית העוסקת בקמעונאות מקוונת ובמחשוב ענן. לאמזון יש חנויות בכל העולם, שמוכרות מוצרים שונים. המוצר הפופולרי ביותר באמזון הוא ספרים. יש להם מגוון רחב של ספרים לבחירה, כולל סיפורת ועיון, ספרי לימוד וספרי ילדים. אתה יכול לקנות ספרים באמזון בכריכה קשה או בכריכה רכה.
אמזון מוכרת גם תקליטורים ו-DVD, כמו גם הורדות MP3 של אלבומי מוזיקה ושירים בודדים. הם גם מוכרים משחקי וידאו וקונסולות למערכות ה-Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch ו-Wii U. בנוסף לכך הם מוכרים פריטי לבוש כמו ג'ינס וחולצות לגברים, נשים, בנות, בנים וכו', נעליים כמו Nike Air Max 270 וכו', שעונים כמו Casio G-Shock Rangeman GW9400-1 וכו', תיקים כמו Herschel Supply Co Little America תיק גב וכו', צעצועים כמו Lego Creator Expert 10245 קרוסלה וכו'.

ב-1995, אמזון התאגדה בוושינגטון והחלה למכור ספרים מהמוסך של ג'ף בזוס. מאז הוא התרחב לכלול הכל, החל מאלקטרוניקה ועד ביגוד ואפילו מצרכים.
אמזון צמחה לקמעונאית המסחר האלקטרוני הגדולה בעולם עם הכנסות של יותר מ-178 מיליארד דולר בשנה שעברה. החברה מעסיקה מעל 560,000 עובדים ברחבי העולם ופועלת ב-6 יבשות.
המטה של אמזון ממוקם בסיאטל, וושינגטון. לחברה יש גם משרדים בסן פרנסיסקו, ניו יורק וושינגטון די.סי. כמו גם מחסנים ברחבי ארה"ב ובאירופה.

מידע נוסף על אמזון ניתן להשיג אצל Go Hybrid.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב skype
שיתוף ב whatsapp
פוסטים קשורים